
Onze diensten
Pact is ontstaan door het samenbrengen van 3 grote passies: payroll, coaching & opleiding. Deze combinatie zorgt ervoor dat wij niet alleen je personeelsadministratie naar een hoger niveau tillen, maar ook jou en je werknemers!
Je bent op zoek naar een partner die het beheer van de personeelsadministratie tijdelijk
of definitief overneemt.
Je wil de personeelsadministratie
zelf uitvoeren maar hebt nood aan begeleiding om het correct & efficiënt te doen.
Je wil een interne bedrijfsopleiding of infosessie organiseren voor je medewerkers
en hebt nood aan een opleidingsadviseur.
Voorbereiden van de maandelijkse loonberekening: doorgeven van prestaties, afwezigheden, onkosten, premies, ...
Opvolging van ziekte, verlofsaldo’s, recuperatie overuren, ...
Aanspreekpunt voor je medewerkers alsook voor het sociaal secretariaat & interimkantoren
Aankoop & beheer van
materiaal voor je werknemers: werkkledij, laptops, gsm’s, bedrijfswagens, ...
Personeelsdocumenten:
aanvragen tijdskrediet, werkloosheidsformulieren,
tewerkstellingsattesten, educatief verlof, ...
Gesprekken en bijhorende administratie voor aanwervingen, evaluaties & ontslagen