
Een partner voor jou als nieuwe werkgever
Eén van de sleutelmomenten voor jou als zelfstandige, is het aanwerven van personeel. Op dat moment krijg je namelijk ook de titel van werkgever.
Deze titel brengt heel wat nieuwe verantwoordelijkheden, administratie en wetgeving met zich mee waarmee je meestal nog nooit in aanraking bent gekomen. Wij zorgen er dan ook voor dat jij een positieve start kan nemen in je nieuwe rol als werkgever!
Aan het nadenken over een eerste werknemer?
Dan kan je bij ons terecht voor een persoonlijk gesprek waarbij we een antwoord bieden op jouw vragen, onduidelijkheden en zorgen.
​
We geven je een inzicht in de verantwoordelijkheden & verplichtingen als werkgever maar ook een inzicht in het vinden van de 'juiste' werknemer.
​
Ons advies is op jouw onderneming afgestemd én niet onbelangrijk: als neutrale partner geven we altijd een eerlijk antwoord.
Je eerste werknemer gevonden,
en nu?
We helpen je graag met de opstart als werkgever. Je kiest zelf waar je ondersteuning bij wil en in welke mate. Enkele voorbeelden:
-
Opvragen & vergelijken van offertes ​
-
Interpreteren van kosten & facturen van het sociaal secretariaat​ of interimkantoor​
-
Toelichting sectorspecifieke wetgeving ​
-
Aanspreekpunt voor je werknemer(s) & het sociaal secretariaat
-
Uitvoering van je personeelsadministratie in de beginfase​​